Nöjd och glad

Som sagt så va det första hopplektionen för terminen idag. Jag som trodde jag skulle få Ajax fick istället Hedvig vilket jag inte blev ett dugg ledsen över. Hon gick som en dröm idag, så himla duktig! Vi hade nämligen dressyr idag, första gången för att börja lite mjukt. Mycket trav och skritt samt skänkelvikningar. Heddan lyssnade riktigt bra på mig, och hon visade upp sin bästa sida hela lektionen, glad tjej! Så ja, jag kan inte säga något mer än att jag är nöjd och glad.
Efter min lektion så satte jag mig och kollade på Eve. Efter det fick jag sticka bort och mocka snabbt och fixa mat för Quilla innan jag skulle hem då Matilda inte hade varit hos henne idag.

Väl hemma slängde jag mig i sängen och så blev de serie tittande. Aja, börjar 8 imorgon så ska väl försöka sova nu kanske. Hörs imorgon, kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<