Mycket gjort

Hemma efter en lång stall dag. Började med att jag cyklade till stallet och mockade och la allt spån i mitten av boxen eftersom dom ska måla och fixa ljus nere i de stallet imorgon :) Efter det tog jag in både Ninja och Q och fixade iordning Q. Sen kom Sandra och hann ikapp mig så vi red upp tillsammans och mötte Felicia och Eve. Red fram henne i skritt och trav innan Carro kom och skulle rida.
Hennes gips fick åka av imorse och nu satte hon sig upp på Q med en stigbygel och red i alla gångarter haha, aja tur att hon är så snäll ;) Annars hade det varit riktigt spännande att kolla på haha ;)

Efter det iaf gick jag ner med henne igen, och putsade hennes utrustning medans Sandra mockade. Sen plocka vi in alla grejerna till hästarna i bilen och körde upp det till Alleby då Q och Ninja skulle flytta tillbaka upp idag :) Efter det fixade vi deras boxar dom skulle stå i och sen släppte hon av mig vid Nisse stallet igen. Så satt jag och prata med Emma en stund innan jag hjälpte Ebba att göra iordning Polo medans hon mockade. Och efter det tog jag och Gunilla upp Q och Ninja till Alleby och gav dom hö och fixade mathinkar. Sen åkte jag med Carro ner till Nisse stallet igen och tog cykeln hem.

Så ja, hunnit med en del saker idag kan man säga, var väl där runt halv 1 och åkte hem 7 ;) Imorgon rider jag som vanligt, vet inte riktigt när jag ska åka ut, får se. Men nu iaf när jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag framför tv:n. Detta inlägget blev långt, hörs imorgon igen! Puss / E

En väldigt suddig bild på Carro och Q :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<