Lugnt idag ba

Inge bra uppdatering idag nej.. Vaknade iaf imorse jättetrött så jag somnade om och vaknade senare istället. Och först på schemat idag stod idrott vid kvart över 9. Så de va bara att sätta på sin idrottskläderna och kämpa på på idrotts lektionen i solen. Sen har resten av dagen gått fort, musik, engelska, och hemkunskap bara flög förbi, skönt de.
Så nu slutade jag hemkunskapen vid halv 4. Och sitter just nu här hemma med spanska böckerna framför mig och tänkte få lite av läxan gjord. Den ska i för sig inte in förrän nästa vecka, men de är skönt att ha den gjord.

För övrigt så blev det inget stall med Elina idag, vi slutade skolan lite olika och jag orkar inte åka ner dit själv haha. Men aja, blir en lugn tisdag. Hoppas ni har haft en bra dag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<