Jag är hemma och jag bloggar

Hej på er!
Kom hem från Turkiet igår vid typ halv 7 var vi hemma. Var hemma en liten stund och sedan kom Emma och hämtade mig och vi åkte till Maxi, sen träffade vi Alexander en stund och sen hem och kolla PLL.
Jag har iaf haft det jättebra i Turkiet. Dom 4 första dagarna var våra kompisar där, men dom åkte hem efter att dom hade varit där en vecka. Så resten av tiden var vi själva, dock träffade jag en tjej från min gamla ridgrupp, var inte så mycket mer än att vi sa hej ;) Men dom 3 sista dagarna har jag allt längtat hem. Men det har ändå varit super!

Nu har jag iaf precis vaknat och ska dra mig ner och äta en god frukost. Efter det ska jag sätta mig och fixa lite av alla bilder från Turkiet och sen i eftermiddagen blir det stallet. Blir en mysig uteritt med bästa Evelina, perfekt start! Vi hörs, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<