Hon är hemma :D i några dagar iaf

Ja, det blev inte så mycket städning och fixning av rummet idag. Istället var jag i stallet från klockan 12 till halv 7. Började med att fixa iordning Q och red tillsammans med Sandra, efter det så mockade jag och fixade innan jag cyklade upp till Alleby.
Där satt jag och Maria och pratade med lite folk i minst 1 timme, sen kom typ Jenny och Felicia och bordet fylldes på ;) Och till sist kom Carro, Jack och Felicia. Första gången jag såg Carro med gips på benet och hoppandes på kryckor, och då har hon ändå haft det länge. Va ett bra tag sen jag träffa henne kan man säga och saknat henne har jag gjort :) Men gipset ska av imorgon iaf, så jag såg det för första och sista gången ;) Sen satt vi iaf och prata as länge.
Jag skojjar inte om säger att jag satt på samma plats på bänken i 3 timmar haha. Men tråkigt hade vi iaf inte :)

Sen var det bara att cykla hem igen vid typ halv 7, åt mat och lite så. Imorgon blir det stallet igen och rida Q, sen ska även Carro rida lite tror jag :) Sen ska jag även fixa i boxarna Q och Ninja ska stå i nu när dom flyttar upp till Alleby igen :) Men mer om detta imorgon, puss på er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<