Hahahaha, gud vad vi skratta

Skolan va chill idag, lite trött imorse och på förmiddagen men lite senare fick jag värsta energi kicken och va på värsta damp humöret. Emma åkte iaf till Turkiet idag och kommer vara borta en vecka, kommer sakna henne :(
Efter att vi slutat drog jag hem och åt innan jag åkte iväg till stallet där jag träffa Sandra och Maria och sedan Helena som jag inte sett på as länge <3 Så vi snackade lite innan vi gick bort och red. Och till en början gick det sådär med Q, men helt plötsligt bara släppte allt kändes det som och hon gick som en klocka.

Sandra hade varit så himla jättesnäll och mockat hos Q så jag fixade bara mat och gick sedan till Cafet med Helena, Maria och Flisan och typ chillade innan jag hjälpte Gunilla att baka chokladbollar tillsammans med Flisan. Och sen typ vet jag inte vad som hände, Gud va vi var på damp humör. Skrattade såg jag låg dubbelvikt och sen typ gick vi runt med hjälmar åt fel håll på huvudet. Vilket till slut efter hur mycket skratt och damp som helst slutade med en bild på mig och Flisan på Facebook. Haha aja, tråkigt hade vi iaf inte kan jag ju säga haha. Frågan är om man ska bjuda på lite bilder haha.

Nu ligger jag iaf och kollar serie och har gjort hela kvällen och så snapchatar jag även med Theo. Imorgon blir det stallet igen, och sen har jag inga planer för kvällen. Hörs imorgon, puss på er






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<