Godmorgon

Blev ingen bloggning igår kväll ändå.. Men iaf så började gårdagen med att åka till stallet på förmiddagen. Tog in båda hästisarna och gjorde iordning Q, blev uteritt igår med. Jag och Maria hade tänkt rida Torslanda men så skulle det börja regna lite senare så vi visste inte om vi skulle hinna runt. Så vi red en annan mysig väg som var bra :)
Efter det när vi kom tillbaka fixade jag Q och sen borstade jag och myste lite med Ninnis. Släppte ut båda hästarna och gick upp till Alleby och pratade med lite folk innan mamma kom.

Väl hemma fixade jag mig för att några kompisar till familjen skulle komma hit. Så vi grillade och hade det bra under kvällen.

Just nu har jag precis ätit frukost och ska iväg till stallet senare. Annars har jag inga planer för dagen, får se vad som händer :) puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<