Go kväll

Ja, dagen började med att jag åkte till stallet. Sandra hade väntat på mig där så vi kunde rida tillsammans och även borstat Q, snällaste Sandra! Så det var bara att sätta på henne sadel och så och hämta mina grejer. Så vi red upp till Alleby och red i ca 30-40 min. Jag travade lite också. Sen när vi skulle rida ner igen så typ öppnade himlen sig och det kom världens ösregn... Så det var bara in i stallet fort när vi kommit fram, hänga upp jackor på tork, gå runt i genomblöta byxor, fixa hästarna och putsa sadel och träns. Sen fick hästisarna mat och hö och fick vara inne.

Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte en sväng till MyOne för att köpa sporrar och kolla lite :) Men självklart så hade dom inte inne kulsporre på 15 mm :( Men aja, dom skulle ringa när dom visste när den kom iaf. Så vi åkte hem och sen har jag bara legat och kollat på serie och tagit det lugnt. Och nu på kvällen var det bara jag och mamma hemma, så vi har kollat lite på tv och haft det mysigt :)

Imorgon blir det stallet igen och sedan efter det ska jag troligtvis träffa Emma. Men vi hörs igen imorgon, puss på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<