First school day

Ja, dagen började med skola som sagt. Det ända vi gjorde var att få lite papper, ha långa raster, träffa våran nya engelska lärare och vara på Zenith haha. Iaf när dagen var slut så drog jag först hem och sedan till stallet. Där red jag och Flisan ut, Torslanda rundan :) Kul kul, Quilla kollade på lite "läskiga" saker, med andra ord träd, löv och grenar som va längs kanten av vägen. Och sen fick hon även till en fint stort hopp över en vattenpöl. När vi sedan kom tillbaka fixade jag henne, hennes box och hennes mat innan jag stack hem igen.
Väl hemma så bytte jag och lite snabbt om och så och gick bort till Zenith med Emma för att kolla när Ytterby (Julia och Matilda) mötte Zenith's Junior lag, alltså mötte dom inte Zenith's 98 tjejer utan 96/95:or. Ytterby vann med 4-3 :) Efter det pratade jag lite med Julia och Matilda och Pethra (deras mamma, min moster) innan jag gick hem igen :)

Imorgon blir det slottskogen, vi ska samlas vid Linnéplatsen vid kvart i 10. Och aa, sen ska vi vara där hela dagen, kul eller..? Aja, bättre än lektioner ;) Men vi hörs igen imorgon, puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<