En stall kväll

Cyklade iväg till stallet vid 5 ungefär. Red i manegen med Sandra, Felicia, Felicia och Maria och kan säga att det blev lite skrattande haha. Jag red iaf Q och sen bytte jag och Sandra häst så hon fick galoppera lite på Q och jag fick skritta på Ninja, då hon bara skulle skrittas idag. Och även fast jag bara skrittade barbacka så kände jag verkligen hur mycket jag har saknat att rida henne!! Världens bästa ❤
Sen började iaf lektionen så vi fortsatte rida i lilla manegen istället. Och efter det fixade jag hos Q och gjorde lite allt möjligt som att äta Ninjas och Q's B-vitaminer på morötter och betfor tillsammans med Sandra, köra "styrketräning" på boxen med Flisan och skrämma livet ur henne med en skottkärra. Haha, ja, så har min kväll sätt ut helt enkelt. Cyklade hem igen vid halv 9.

Nu ligger jag i sängen och hade tänkt kolla de senaste avsnittet av PLL innan jag somnar. Imorgon blir de skolan och sen iväg direkt till stallet för att först rida Q och fixa allt hos henne och sedan ha hopplektion på Hedvig. Så en fullspäckad dag blir det imorgon. Och med detta inlägget säger jag godnatt.





Glada hestar!

2013-08-28 // 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<