En måndag som denna

Dom två sista lektionerna gick rätt snabbt förut så det var skönt. Efter det drog jag iaf hem och gjorde chokladbollar, va så sjukt sugen på de haha. Efter det körde mamma mig till stallet och eftersom hästarna tydligen hade stått ute inatt så behövde jag varken mocka eller fixa mat. Blev iaf ingen uteritt med Flisan för hon skulle fixa sin tandställning och sedan på hoppträning, så jag red ut med Felicia och Lilly istället. Och det gick så bra så. Efter det putsade jag av sadeln och tog med det svettiga schabraket hem för att tvätta. Sen typ gjorde jag inte så mycket mer, snackade med Flisan och Sandra typ.
 
Imorgon blir det först en chill skoldag och efter det blir det troligtvis att följa med Elina till stallet och sen får vi väl se vad som händer. Men nu ska jag slå på en serie och krypa ner i sängen och bara ta de lugnt resten av kvällen. Puss o kram
 
Ändrade bilden lite bara, bort med Gossip Girl och dit med Pretty Little Liars
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<