Chill Dill

Gick till stallet förut, drog på mig spring byxor och spring skor, så skönt att gå i. Tog in båda hästarna och fixade iordning Quilla, sedan gick jag med henne i en halv timma. Maria var uppe på Alleby, hon hade även med sig sin nya kamera så hon fotade oss lite. Quilla ville dock hellre gå än att stå stilla, men några bra bilder blev det väl tror jag. Efter det följde hon med ner, och så ville hon ha lite bilder på henne och Andy. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Gick upp till Alleby och jag plockade upp påsarna som jag och Sandra ställde dit igår. Sen åt vi och åkte hem. 
 
Väl hemma har jag fixat bilder till lite olika inlägg sen kom även mamma och Victor hem idag, dom har varit i Grebbestad några dagar. Mamma hade med sig lite grejer hem till mig som jag ska lägga upp senare :) Men nu ska jag fortsätta fixa bilder. Puss / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<