Återträff, konfa

Skolan idag har varit väldigt lugn och vi har bara pratat lite och fått böcker på lektionerna, så inget jobbande idag. Efter skolan gick jag hem och städade rummet lite, plockade undan kläder som låg lite över allt och fixade till lite. Vid kvart över 6 kom Eve och hämtade mig för att vi skulle bort till Torlanda kyrkan för att träffa alla som konfirmerades. Alltså inte bara vi från Björlanda utan även dom från Torslanda också, återträff. Väl där träffade vi Emma, Annie, Filippa, Filippa, Jennifer och Jossan som vi va med, och sen träffa vi ju alla andra killar och tjejer såklart. Så vi grillade korv och marshmallows och åt chips och choklad och tjockade oss ;) Men mysigt och roligt var det!

Vi gick aldrig på gudstjänsten efter utan istället åkte Jag, Emma, Eve och Annie till Zenith och va där en stund innan vi åkte och tanka och åkte runt lite.
Nu ligger jag iaf i sängen och ska strax sova. Har inte hänt så mycket mer under kvällen än att jag har snapchatat med Marcus och Alex.
Men sov så gott, hörs imorgon, puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<