31 - the last day of August

Då var denna lördagen över, och även snart augusti månaden. Med andra ord är det den 31 augusti idag, vilket betyder att världens bästa Caroline fyller 23! Grattis bääästa du, och hoppas du har det super bra i England! Fick ju gjort ett litet grattis inlägg till henne med lite bilder förut :)

Förövrigt så har jag varit i stallet hela dagen och fixat hos Q och flyttat tillbaka henne in till stora privat stallet. Varit med Helena och sen red jag även med Fiffi i manegen. Gick väl helt okej för mig och Q, lite rörigt i manegen men annars var de okej. Galopp ombyten gick lite sådär, eller iaf i högervarvet då hon bara bytte med bak och fick då till stora sparkar i luften, sen bytte hon tillbaka och sen lyssnade hon lite mer och bytte bra. Så ja, tror nog hon kände att de va lite mycket runt omkring också när vi red i lilla manegen och två stycken skulle hoppa och så var det 5 andra tjejer där inne som inte red utan bara filma och höll på..
Efter att jag ridit mockade jag iaf och tvättade vattenkoppen och krubban innan jag åkte hem.

Väl hemma hann jag bara duscha och äta och sen undra Elina om jag ville hjälpa henne att tvätta henne transport och kvällsfodra hästarna, så det gjorde vi. Var med andra ord inte så stor idé med att jag hade duschat ;) Men iaf så kom jag hem igen vid halv 11 och nu ska jag bara ta det lugnt. Med detta inlägget säger jag även godnatt, puss o kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<