YäYä

Vad vill du ha just nu?
Svar: Min schockemöhle väst, hihi ;)
Vad är du rädd för ska hända?
Svar: Att någon nära skadar sig, eller någon kompis eller någon av hästarna
Vilken är den bästa Serien?
Svar: Pretty little liars!
Vad irriterar du dig på just nu?
Svar: Vet inte
Vem skulle du vilja se ut som?
Svar: Hmm, vet inte men någon snygg
Om du hade en miljon, vad hade du köpt?
Svar: Skulle köpt egen häst men då hade jag ju inte haft tid att rida Ninja :( Annars hade jag typ köpt fina grejer och typ rest eller nått.
Vad ångrar du mest av allt?
Svar: Vet inte
Vem bråkade du senast med och varför?
Svar: Ingen aning
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Svar: Ja det skulle va as coolt, fast typ läskigt
Tror du att man kan vara vän med sitt ex?
Svar: Ja om de inte hänt något väldigt dåligt så
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Matte & Bild
Läser du bloggar? Isåfall, vilka?
Svar: Typ kompisars och några kända bloggar.
Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år?
Svar: Då är jag 25 så jag hoppas på pojkvän, hästar, jobb osv :)
Vad står det i ditt senaste mottanga SMS?
Svar: "Nää, hur så?"
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
Svar: Mig & Ninja på bakgrunden och på hemskärmen har jag mig och Ninja också
Vad ska du göra nu?
Svar: Fortsätta plugga

/ E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<