Tävlingsdag x2

Ännu en tävlingsdag avklarad med bra resultat och allt man kan önska. Carro hämtade mig vid 10 i 7, lastade halv 8. Efter Sandra hade kommit åkte vi. Och hann kolla på ganska många starter innan vi lastade ut till 1.10. Där gick dom felfritt, dubbelnolla med en snygg runda och fick en 14:onde placering! Bästa tjejerna!
Sen var de många starter igen innan vi behövde lasta ut till 1.20. Där fick hon ett litet pet, men rundan var grymt snygg!! Dom e hel grymma ju! Efter de åkte vi hemåt och kollade på Pay and Jumpen som var på Alleby. Jag ställde mig på banan med Maria och efter det va slut mockade jag hos Quilla, bytte täcke på Ninnisen, sa hejdå till C och åkte hem.

Här hemma har jag bara tagit de lugnt. Imorgon blir det en pluggdag, hade igentligen tänkt åka ut till stallet för att kolla på första omgången av bohuscupen ponny hopp, men icke de :( Måste plugga, så nästa omgång får jag allt ta och kolla på istället, vill ju se alla som ska va med :( Men aja, sånt är livet ibland. Nästa gång, nästa gång!! Men innan jag somnar typ ståendes så vill jag hinna publicera detta inlägget ;) Ögonen går i kors, måste sova ikapp lite känns det som, huvudvärk och trött...
Kram på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<