Tävlingen igår, plus lite till

Ja, igår då, tävling. Var i stallet vid 8 med Felicia, Ebba och Evelina som också skulle med, och Carro dår förstås annars hade de blivit lite jobbigt ;) Lastade iaf 8 och tog väl typ en halv timme, 40 minuter dit. Hann kolla på rätt många starter innan vi lastade av Quilla och mötte Gunilla och Linda. I första klassen fick hon 2 ner, verkligen små pet, Q blevstark, ännu lite mer inne på banan ;) 
Sen var de över 130 starter innan Carro startade sin andra klass, så vi satt i cafeterian i över 3 timmar.. Haha, visst låter de kul, gott sällskap hade vi iaf :) Gick iaf tillslut ner och lastade av igen och i den klassen blev de också två ner, men båda rundorna var snygga!! Grymma C & Q. Var hemma igen vid 5, så snacka om en lång dag. Mockade hos Ninja när vi kom tillbaka och kollade lite på hoppspecialen innan jag åkte hem. Jag tog ju inga bilder under dagen, Evelina hade min kamera och tog kort med den med sitt minneskort i, så hon har bilderna. Dock skickade hon några bilder på mig som jag funderar på om jag ska bjuda på, hmm.. Ska jag gör för typ en gångs skull? Aja då, bjuder lite då då ;)
 
Annars händer inte så mycket, är hos farmor och farfar nu, torsdag ridning, på fredag får jag inte träffa Ninnis :(( Ska på konfaläger tills på söndag från fredagen... Inget mer att säga nu.
 
Puss o haj / E
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<