Sverige levererar sooool

Blogg appen har börjat dampa igen, så har inte kunnat uppdatera från IPhonen på hela dagen.. Segt! Men nu är jag iaf hemma efter en dag i stallet. Helt underbart väder, soooool, sverige levererar!! Perfekt dag, helt klart. Ett lag och några ponnysar hade även kommit till Alleby idag från typ England (tror jag), inför Scandinavium veckan som kommer nu :D Yippi, en av årets höjdpunkter, GHS!!! Resten av lagen och deras ponnysar kommer imorgon om jag minns rätt ;) Blev inget fotande i paddocken för deras ponnyer gick och sträckte på benen där efter en lång resa, så fotade Carro och Jenny när dom red i stora manegen istället. Och innan jag åkte hem satt och Maria och typ kollade när Carro putsade och Sandra tvättade Ninjas svans (haha, nej vi hade inget att göra). Och sen kan jag även förvana er, göm aldrig någon annans läderfett, då blir ni jagade med en högaffel och får nästan en dörr uppsparkad på er, just saying ;) hahaha!
 
Imorgon behövde inte jag gå på någon konfa, Yippiiii! Istället följer jag med Carro på tävling, Yippiiii! :D Men nu kommer min kväll bestå av att redigera bilder och lägga upp alla här. Så bildbomb till er och bilder till Carro och Jenny kommer. Ha en bra kväll! / E
 
Smakprov, finaste C & Q





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<