Nämen tjenare

Sitter nu och pluggar engelska, kom hem förut vid halv 2 och sen dess har jag varit trött typ. Haft en rätt bra helg, men hade självklart vart hemma mycket hellre och hängt med på tävling, men men, de kommer fler hoppas jag :) Vart ute och tagit lite bilder som jag slänger upp till er om jag hinner ikväll, annars någon annan dag.
Åh, våren är verkligen på väg nu, gå i skinnjacka och solbrillor, perfa. Love it. Nåja, imorgon blir de hoppning för Carro i hennes grupp. Aldrig ridit för henne förut på de sättet, så får väl se om jag känner mig lugn imorgon också eller om jag blir kanske lite nervös, hihi ;) Ska iaf ha Heddan så de är bra. Kollade på filmerna på oss från i torsdags också och vet nu vad jag ska göra lite bättre imorgon.
All for now, kramis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<