Mysig tävlingsdag

Jahopp.. Bloggappen fungerade inte idag heller, vad är det för fel på den?? Men iaf, så var vi ju på tävling idag på Ätrabygdens ryttarsällskap som ligger förbi Ullared, så det var ju en bit att åka. Sov inte så bra inatt, men under dagen piggnade jag till lite gran efter att ha varit uppe sedan kvart i 5 ;) Carro var snäll och hämtade mig imorse och sen kom Linda och Ebba som skulle följa med också :) Var först på plats när vi kom fram vilket var, öde! Haha. Första klassen, 1.10, blev det ett litet pet i, Quilla var lite stark också. Och hoppade stoort på framhoppningen!
Chillade på de tills nästa klass, 1.20, där det också blev ett pet. Dock tycker jag att båda rundorna var så snygga så. Även idag levererade Sverige sooool, asgött!! 
 
Väl tillbaka på Alleby stod jag och prata med Carro medans hon mocka tills mamma kom och hämtade mig. Åkte med pappa en sväng som skulle köpa lite grejer och sen hem igen. Fick även slått en pling till Julia och Matilda, och denna helgen som kommer, kommmer bli super braaa! :D 
 
Hade även gått både bra och dåligt för Bohuscupen häst hopp idag, Sandra och Ninja gick iaf felfritt :) 
Vi hörs, puss / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<