Mysdag

Tog det lite lugnare med Ninja idag, skrittade ut en bit med Matilda och Olivia i början och red länge i skritt och trav. La in en liten galopp i båda varven och travade sen av, och sen fick hon skritta av länge. Efterråt stod jag bara och pysslade med henne, mockade, och fixade mat. Gick ut till paddocken och kollade lite på Maria när hon red. Hängde med henne ner till nissestallet, och sen hämtade mamma mig där efter att ha varit och hämtat hennes kompis som skulle hem till oss ikväll. 
Snart blir de att gå och lägga sig för min del så jag orkar med morgondagen också, då blir de en dag i stallet och kameran hänger även med :) 
 
Kommer lite bilder från i Torsdags snart också :) Kram / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<