Mys Pys helg <3

Wooohoo, fredag imorgon!! Har ju uppdaterat lite under hela dagen, så ni vet ju vad jag har gjort och så.
Imorgon blir det först skola och sen åka till stallet för att ta hand om Ninnisen. Helena och Evelina ska även dit också, så ensam blir jag inte ;) På lördag är jag la ute i stallet vid 11 typ, egentligen skulle Julia och Matilda hängt med på lördag för att hälsa på Ninja, men sen skulle de ha fotbollsmatch vid 12/1, så det sket sig... :( Aja, jag ska iaf vara i stallet ungefär vid 11 för att rida Ninja, och fixa hos henne, ha lite kvalitétstid med pärlan och mysa jättemycket med henne!! <3 Sen åka hem och packa, iväg och försöka hinna se lite av Julia och Matildas match. Sen ska vi iväg till deras två små hästar, jag skulle eventuellt rida deras nya häst, men får se hur det blir :) Och sen myser jag hos dom under kvällen, och på söndag blir Scandi för Horseshow :D

Jag har lite saker jag hade tänkt kolla på på mässan, några grejer kan jag lägga ut, men andra grejer är hemliga tills jag vet om det finns eller inte ;) Varesäg jag hittar/köper det eller inte så kommer det komma ut :) Men inköpslistan kommer imorgon eller lördag!
Men nu ska jag hoppa i säng, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<