Movie time

Dålig uppdatering, I know! Men vad ska jag skriva lixom? "Tja, nu har vi varit på en gudstjänst, vi sjöng lite, bad en bön och satt och stod upp, och så gjorde jag typ världens busigaste sak och inte lämna in min mobil :o" Hahah, okej, nej jag var inte seriös med den texten, men ändå, de hade typ blivit sånna korta och inte seriösa inlägg typ ;)
Nu sitter vi iaf och kollar på en film, och man får se när Jesus korsfästs... Förut idag delade vi upp alla konfirmander i sina konfagrupper (handboll, Torslanda, björlanda 1 och björlanda 2). Jag är ju med i Björlanda 2 (pusselbit 2) och vi ska dela våran grupp i 2 så vi blir 9 i varje på själva konfirmationen, så min grupp konfirmeras på förmiddagen och den andra på eftermiddagen. Då får de plats mer folk i kyrkan hade dom tänkt. Men iaf... Så övade vi lite och pratade lite om vad vi ville ha med och inte, och de gick la bra ;)
Sen var vi även ute och gick en stund och nu kollar vi film, en helt okej dag faktiskt! Imorgon är bär de av hemåt igen, och jag får då börja mitt "kära" pluggande igen, yippi.... Men nu har jag inget mer att säga, så kika in igen senare så kanske de har kommit upp något... Vem vet?? Puuuuss på er / E

Och nej, de är inte min jacka, de är Emmas.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<