I want friday

Är sjukt störande att inte appen funkar, vill ju kunna uppdatera här på dagarna.. Första dagen på veckan är ju iaf alltid lite seg sådär. Skolan bestod iaf av lektioner och en brandövning där larmet inte funkade, bra där.. Haha aja, gick till 3 och hängde med Emma sen och vi gjorde amerikanska pannkakor, mums! 
Mamma kom upp med god frukt till mig nu också som jag sitter och äter nu medans jag så trött som jag vet inte vad, lite blek och hängig.. Vill stanna hemma från skolan imorgon, får se hur det blir med den saken. Inte bli sjuk nu, hoppas det går över. 
 
Vill bara att de ska bli fredag, för min helg kommer bli så bra den bara kan bli, från fredag till söndag! Åh, snälla kan inte veckan bara gå fooort så de kan bli fredag!! Nåja, ska ta mig egenom veckan. Ha de gött, puss på er / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<