Här ska det vara en rubrik..

Inte bra alls.. Ingen bloggning idag, icke godkänt! Sitter nu iaf och får i mig litegrann att äta efter en lång dag. Började med att komma försent till skolan, ha matte och sen håltimma, engelska, lunch, So och till sist spanskaprov. Efter de gick jag hem till Annie som hade slutat efter SO:n, hon hade fixat lite att äta till mig, duktig kompis! Efter de åkte vi iväg till hennes medryttar ponny. För tillfället fick Tw bara tömköras ett litet tag efter att ha varit hos veterinären, vet inte hur länge men de var tydligen inte så länge. Så vi var ute och tömkörde henne och så. 
Kom hem förut och har inte gjort så mycket sen dess förutom att duscha och ätit lite. Imorgon har inte jag någon musik på morgonen för den andra halvan ska ha båda lektionerna, så gör vi tvärtom nästa vecka. Så imorgon börjar jag inte förrän halv 10, väääääldigt gött!
 
Hörs mer imorgon, hade inget att skriva om idag typ ju... / E
Inte alls suddig... Heddisen!! :) och jag..
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<