Göteborgs Horseshow

En toppen dag på Scandinavium har det varit idag. Började med Internationell hoppning där Roffe tog hem det och kom etta, kung!! Efter det var det dags för Agility, där en kille i min klass faktiskt var med hehe ;) Efter det blev det gymkhana final, och jag bombade med kort, mest på Carro ;) Efter att gymkhanan var avgjord gick vi inne på mässan. Jag träffade Carro och pratade lite med henne. Sen fick jag även med mig ett par John Whitaker handskar, ett pannband till Ninja som hon kommer bli jättefin i och ett Iphoneskal med mig och Ninja på! Bilder på det kommer imorgon.
Sen vid 2 var det finalen i världscupen, där Roffe blev 6:a, Henrik 8:a och Jens 12:a. Fullsatt Scandi, och allt var på topp!

Bilder kommer imorgon eller någon dag i veckan, det är väldigt många så jag kommer dela upp dom :) Sen ska jag även visa bilder på det jag köpte!

Men imorgon är det skola, så godnatt / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<