Gokväll

Idag har bloggen stått tom... Inte bra! Dagen började iaf med att jag försov mig, vaknade en halv timma innan vi började. Efter att ha hoppat upp ur sängen och dragit på mig kläder började jag med att spilla på min tröja, bra jobbat.. byta tröja och i full fart hoppa in i bilen med pappa som skulle iväg till jobbet. Bra start på dagen.. Annars har väl dagen rullat på, jag har varit lite nere, sen igår kväll, vet inte riktigt varför. Bara kännt mig nere. 
Kom iaf hem senare och tog de lugnt ett tag och pluggade sedan lite innan jag gick ut till Prinsen. Han fick komma ut och hoppa lite, lille skrutten! Sen har jag inte gjort så mycket mer. 
 
Imorgon har vi inställd NO på morgonen, så jag börjar inte förrän 20 över 9, då är de Bild i halvklass medans dom andra har hemkunskap. Bild har vi i 1 timma, sedan långrast igen tills de andra slutar hemkunskapen, sen lunch och idrott kvar bara! Efter det ska jag göra mitt Engelska prov och sen hem och plugga och sen iväg till stallet åh hoooppaaaa :D Så sjukt gött med inställd lektion på morgonen, yippi! Men vi hörs igen imorgon, puss o kram / E
Finaste hjärtat, jag saknar dig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<