En måndag som denna

Efter en dag i skolan med moppeåkning och lektioner åkte jag ut till stallet. Blev ingen hoppning för min del idag, Heddan hade tävlat igår och skulle redan gå hoppning idag, så det blev inget med de :( Men får la skriva upp mig någon annan gång istället. Stannade iaf kvar och kollade på gruppen och åkte sedan hem. Fick min väst av Carro, fick dock lite panik över om den var lite för stor eller inte... Men ville börja använda den så bestämde mig för att den passade perfekt! :) Glad att jag väntade tills denna hade kommit in och inte köpte HV Polo västen, då hade jag ångrat mig.
Imorgon står träning för Carro och någon av Quilla eller Ninja på schemat, och jag ska hänga på. Med oss i bilen gör även mina engelskaböcker oss sällskap, kan de blir bättre? Ej ja! Aja, Carro är la bra på engelska så får fråga henne om hjälp, hehe ;) Sen är de inte så mycket mer som händer, lördag blir de tävling med Carro och Ninja och Söndag tävling på Alleby där jag kanske ska vara funktionär, men får se. Men innan dess är de 4 skoldagar kvar, en hopplektion, en träning imorgon, och stallet på fredag.
Kramis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<