En dag som denna..

Nu har jag kommit hem, sitter just nu och funderar på vad jag ska gör idag fram tills ridningen ikväll.. Just nu lutar de lite mot att träffa Evelina eller något sånt, får se. Dagen började iaf gott och bra med pannkaksfrukost och fortsatte riktigt slappt tills jag åkte hem. Som sagt så blir de stallet senare idag och hoppning på Heddis, ska även se om Carro kanske är där så får hon skriva upp mig hennes hoppgrupp för igenridning. Annars får vi se vart denna dagen tar vägen, hoppas ni har de bra iaf :)
 
Som ni även ser så har bloggen fått ett helt nytt utseende, header, design, meny och allting är ändrat av Evelina (länk finns längst ner i menyn). Och så fort hon orkar ska hon även sätta in en eller två till bilder i den rullande headern. Och kanske ändra en av bilderna i headern också, så helt klart är de inte än, men de får ni ju reda på när det är ;) Jag är iaf supernöjd hittills, tack Eve!! 
 
Hoppas ni får en bra torsdag! / E
Lilla pärlan <3




Kram på dig xxx

2013-04-04 // 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<