Börjar imorgon

Spanskan klar tills imorgon, nu är det bara SO och en svenska grej. Fixar med det imorgon innan och efter konfan. Det skulle inte vart någon konfa egentligen men eftersom det bara dök upp 7/19 pers i söndags (jag hade en anledning till att vara borta, en mycket bra anledning faktiskt) så fick man lägga in denna gången för att kunna öva och så. Börjar iaf 8 och går till 2 imorgon. Annars händer inte så mycket mer, vill att det ska bli fredag!! Men nu ska jag försöka gå och lägga mig i rätt god tid, så jag inte somnar om gång på gång imorgon bitti.

Btw, imorgon börjar horseshow, vilket betyder att det blir gymkhana där, vilket betyder att vi ska hålla alla tummar och tår för att de ska gå bra för Sverige!! Och håll några extra tummar och tår för Carro också!! Lycka till nu, krossa redan första dagen!

Puss och godnatt, / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<