Bästa stallet, bästa folket & bästa hästarna

Efter att ha tagit mig igenom skoldagen drog jag hem och sen körde pappa mig stallet. Träffade Carro som skulle rida vilket jag också skulle, så jag fick sadeln (yippi) och hon red barbacka. Quilla var lite fjantig för lite ljud utanför i början men skötte sig ändå bra. Gick la helt okej när jag red, har inte hittat knapparna på den hästen för 5 öre känns de som, men men de gick helt okej. Dock var hon riktigt fin fram mot slutet :D Efter de fixade jag iordning henne med Helena, gick till cafet och ba var där tills jag gick ut till stallet och mockade. Sen började ett dampanfall och skrattanfall på typ 20 min från mig, Helena, Flisan, Carro, Matilda och Ebba i lilla privat stallet. Hahah så jäkla stört var de va, haha skrattade så jag hade ont i magen. Både människor, grepar, skottkäror, sadelbockar och dörrar flög hit och dit... 
Efter de började jag med mitt putsande av sadeln som jag skulle gjort en halvtimma tidigare haha.. Gav båda hästisarna betfor och la in sadeln i transporten och åkte hem. 
 
Imorgon hämtar Carro mig vi typ 7 och då blir de tävling i Trollhättan med Ninja, 110 & 120. Wish her good luck :) Allt för nu, puss på er, vi hörs imorgon / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<