Välkomna

Hej!
Detta är mitt första inlägg på min nya blogg. Första gången jag har en egen blogg så vi får se hur de går med de.
Jag tänkte iaf presentera mig:
Jag heter då Elin och är 14 år gammal och går alltså i 8:an. Jag bor i Göteborg med min familj.
Min vardag består av skolan först och främst, då jag går i 8:an har jag en del att göra och försöker prestera så bra som möjligt på prov och så för så bra betyg som möjligt. Så ja, skolan tar en del tid av vardagen. Lite tid går även till att ta hand om min lilla kanin också ;)
 
Men stallet och hästar ingår även i min vardag och har gjort sen jag fick min första medryttar häst för ca 2 åresen, innan de red jag bara lektion. Hon hette iaf Starlight´s Maya och henne var jag medryttare på i 1 och ett halvt år. Men i början av sommaren flyttade hon stall och jag kunde inte fortsätta rida henne. Saknar henne verkligen!
Men stall och hästvardagen tog inte slut för de. Jag rider fortfarande lektion och de har jag gjort i 7 år. Och sen även i början av 2012 började jag följa med en tjej i stallet på tävlingar och har nu i sommras även börjat rida en unghäst som hon har hemma vid namn Carolien. 
En jättefin och underbart snäll liten häst, som verkligen har ett hjärta av guld. Henne rider jag så ofta hon behöver hjälp och jag kan!
 
Den tid jag har över gillar jag att spendera med vänner, göra roliga grejer eller bara träffa dom.
Jag gillar även att fota, och som de står i presentationen fotar jag med min Canon EOS 600D, jag fotar allt möjligt från hästar till porträtt!
 
Ja detta va lite om mig och min vardag, lite insikt i den iaf :)
Ha de bra!
Kram Elin
 
tre bilder, 
 
Starlight´s Maya 
 
Carolien 
 
 
 
Jag, haha
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<