So why I cried

Som sagt så var jag väldigt ledsen igår..
Jag ska ta allt ifrån första början:
Ända sen Carro fick hem Carolien för att rida till henne har vi ju vetat att hon ska säljas tillslut. I sommras började jag då rida henne. Jag red henne så ofta Carro behövde hjälp och ibland frågade jag om jag fick rida den dagen osv. Hon va verkligen en drömhäst i mina ögon, helt underbar!
Nu den senaste veckan har jag inte kunnat rida henne någonting, har haft så mycket i skolan och hade redan saker bokade när Carro frågade om jag hann rida :(
 
Och nu i tisdags så fick jag ett sms av Carro att hon hade dåliga nyheter, nämligen att hon skulle flytta tillbaka till han som ägde henne denna veckan, varför vet jag inte. Blev helt tom... Carro sa att hon åkte någon gång denna veckan. Bestämde mig för att åka till stallet lite tidigare nästa dag för att pussa lite på henne.
Tårarna kom, och blev ju såklart ledsen :(
 
De blev onsdag och jag gick till skolan som vanligt. Precis när vi ätit upp lunchen och är påväg upp till lektion får jag ett sms från Carro där de står: 'Elin dom har hämtat henne :'( :'( '
Åter igen blev jag helt tom, tommare än innan. Gick in på lektion, mina kompisar som sitter vid samma bord undrade varför jag såg typ ledsen ut eller allmänt hängig typ, märks nog rätt tydligt för jag är ofta väldigt glad och så i skolan. Jag berättade iaf lite kortfattat för dom, sen efter 5 min gick vi ut i ett grupprum för att jobba, jag, Emma & Annie.
De var först när jag berättade allt för Annie då jag verkligen fattade vad som hade hänt typ.
Jag började verkligen gråta på riktigt, tårarna bara rann ner för kinderna. Gud va ledsen jag blev!
 
Okej detta blev lite längre en vad jag trott, men de va lite skönt att skriva av sig allt som har hänt faktiskt.
Och såklart kommer jag sakna denna pärla så sjukt mycket.
/E
Älskar dig Pärlan! <3
 
 
 
 
Carro och Carolien <3
<3
 
 
 
 




» Annie

Du är stark<3

2012-09-28 // 09:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<