I miss you

Starlight´s Maya 
 
Den varelse som betytt så otroligt mycket i hela ett och ett halvt år,
står inte i den hagen hon har stått i under hela min tid med henne,
de kommer ingen travandes mot mig när jag ropar,
de är ingen som galopperar iväg när hon vill vara kvar i hagen,
ingen jag pussar på varje gång jag går förbi,
och ingen som har kommit så nära hjärtat som du!
Den dagen du åkte kunde inte jag komma till stallet.. Men nästa gång jag kom dit blev jag helt tom.
Nya grejer hängde på din box, nya grejer va inne i ditt skåp, och en ny häst gick i hagen istället för dig!
Just då gick jag bara ut, jag kunde inte föreställa mig de just då, de gick inte..
Dom åren jag har fått gå igenom på din rygg, med dig vid min sida kan jag inte sätta ut tillräckligt många ord på för att någon någonsin ska förstå hur underbart de har varit.
Jag har varit så lycklig!
All kvalitetstid ute som du älskade, galoppera snabbt, mysiga barbacka turer, hoppa, allt de som jag har delat med dig kommer jag aldrig glömma!
Och ingen kommer någonsin kunna få mig att glömma våra minnen, eller att jag ska glömma dig, aldirg!
Jag skulle så gärna vilja rida dig en sista gång, galopppera nere på ängen, göra de du älskar och sedan pussa dig på mulen, se en tår rinna ner på din mule och sedan säga 'hejdå vännen' och se dig försvinna iväg till ditt nya stall!
Ett riktigt hejdå skulle betyda så mycket !
En sak vill jag lova dig, jag kommer snart och hälsar på dig.
Jag kommer snart se dig i hagen, och jag kommer snart få lägga armarna  om din hals och bara leva i nuet för ett tag. 
Jag kommer inte vilja åka ifrån dig sen, men jag kan iaf sätta mig i bilen men ett varmt hjärta och ett nytt minne med dig!
För varje liten sekund med dig är guldvärd!
Jag älskar dig!
 
 
 





» Anna

Åh Elin!
Tårarna kommer av ditt fina inlägg!

Ses snart i stallet
Kram
Anna Lindwall fd Nord

2012-10-01 // 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<