Study

Godmorgon 
Ställde klockan tidigare idag för att gå upp och göra matte.. behöver bara hjälp med några tal idag på håltimman. Var dödstrött när jag gick upp men måste man så måste man ;) Nu hann jag ju ändå blogga från datorn, lite skönare än från mobilen även fast de blir mest bloggning från den lilla Iphonen ;) 
Sitter iaf och äter frukost och börjar 8.10, gått om tid idag, gött! (Y) Min dag kommer inte bli så intressant kan jag ju säga.. 
Först skola och sen hem och plugga så jag tror inte jag kommer blogga så mycket mer idag, hemkunskaps prov på torsdag, proteiner hit och b-vitaminer dit och massa sånt men de ska nog gå bra hoppas jag :) Boken är ju ett bra hjälpmedel och den skulle vi tydligen få ta lite hjläp av på sista delen av provet där de skulle vara lite svårare frågor ;) Så de blir en liten pluggdag idag, kanske kommer ett inlägg ikväll men de är inte säkert.
 
Nej, nu ska jag börja dra mig mot skolan, ni får ha en bra dag, kramis /E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<