Sovmorgon

Haha vet inte riktigt om man ska kalla de sovmorgon när man börjar kvart i 9 men de är iaf den dagen jag börjar senast..

Sitter iaf och äter frukost nu har bara typ slappat, log kvar i sängen i 1 timme för jag orkade verkligen inte gå upp :p fixade mig lite snabbt, har faktiskt ingen mascara på mig idag vilket känns lite konstigt till skolan haha men rätt skönt ändå att inte behöva ställa och sminka sig ;)
Och ja nu sitter jag här och ska snart gå.

Prov idag då.. Hoppas de går bra! Lång dag i skolan dessutom, slutar 15.40 :( tur att jag inte är i den andra halvan nu första lektionen så jag började 8.. Bara att se fram emot till nästa termin, fast nää! :(

Nej nu ska jag dra mig mot skolan!
Ha en bra dag!
Puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<