Sorry

Förlåt för den dåliga uppdateringen.. Ska bättra mig och nu är min mobil tillbaka också ;) Den har ju varit avstängd så de bara rullade in sms efter sms, som jag inte kunnat svara på.. men igår svarade jag på alla. Skulle igentligen ridit Ninja igår men jag kunde inte för jag var tvungen att plugga.. Men de får bli imorn istället, Carro slutar 7 imorn med så då ska jag ha Ninja med på min lektion :)  
 
Chill dag i skolan idag, alla lektioner va bra. Och fick reda på att jag har sovmorgon imorn till 20 över 9 (Y) Engelskan  blev inställd som skulle börjat 8.05 men icke de, kommer istället direkt till hemkunskapen och där väntas prov som jag sitter och pluggar till nu! Och sen endast en lekiton kvar, go dag!!
Så åker iväg till stallet lite tidigare och pysslar med Ninnis. Inte så mycket mer planerat, blogga såklart också! Annars har de inte hänt så mycket interisant, haha!
 
Var ute och tog bilder förut, först lite vanliga bilder och sen lite på solnedgången. Lägger upp dom i ett inlägg sen ska bara plugga lite först och lägga in dom i datorn.
Puss /E
 
Haha hittade söta bilder på Carro och Ninja som jag tog för längesen, var bara tvungen att lägga upp dom ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<