Solsidan nästa

Tjena!
Sitter i bilen påväg hem från mina kusiner nu. Har somsagt varit på konfan idag, tråkigt som vanligt i kyrkan sedan vidare till församlingshemmet och i kyrkan och efter var vi bara 9 stycken från min grupp av typ 20. Helt okej idag faktiskt efter kyrkan! ;)
Sen hem och så var jag ute och fotade lite hästbilder, men de blev inte så bra för de var inte så bra ljus ute... Men ska se när jag lägger in de på datan!

Gjorde iordning mig och sedan stack vi till kusinerna vid halv 5 :) så har varit där nu under kvällen och snackat och ätit god mat och efterrätt och kollat 'Ghost Whisperer' som gick på tv:en. Och aa nu är jag snart hemma och ska kolla solsidan!
Hörs Imorn /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<