Nu e de slut på veckan...

... och dags för fredagsmys!
Haha fredagskväll igen och jag sitter och kollar på X-factor med cola och godis, mm!


Varit i skolan hela dagen från 8.15 till 15.00.
Började med matte sen mentor, SO, lunch sen skulle vi igentligen ha NO i helklass och alltså börja direkt efter lunch alltså 12 till 13.40 men istället hade vi halvklass och jag är med i den sena gruppen som började 13.40 till 15.00.
Hade alltså 1 timma och 40 minuter rast och hade inte så mycket att göra..
Drog sedan hem och pappa körde mig till stallet.


I stallet fotade jag Helena och kollade på när hon red lektion vid 5!
Maria och Matilda kom även då, så vi satt och snackade :)
Satt i Cafet en stund, sen gick jag och Matilda och gjorde iordning hennes lilla söta ponny!
Stog och snackade om allt och lite till typ, medans Leo inte riktigt ville vara kvar inne i boxen haha ;)

Vid 7 åkte jag hem och duschade och åt och nu sitter jag här framför tv:n och kollade precis på när Isak sjöng!
Fredags kvällen fortsätter med tv, godis & cola!

Ha en fortsatt bra kväll
Puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<