New in

Hola
För en stund sen kom jag hem och fick i mig lite mat, var rätt hungrig typ inte ätit något sen frukost. 
Men som jag skrev förut så va dagen rätt kort och chill idag, like thursdays (Y) Efter skolan drog jag hem en snabbis och sen tog jag bussen för att möta upp mamma för vi skulle kolla runt i lite affärer. Som alltid så får man inte bara med sig de man igentligen åkt dit för att köpa.. De följer ändå alltid med något mer hem ;)
Idag blev de 3 par jeans och en tröja och lite små saker :) Jag har flera stycken jeans hemma men ändå så hittar man något som slår dom man har ;) haha aja kul att hitta nya grejer.
 
Nu väntar engelskaböckerna på mig... pluggdax!
kramis /E

 
 
 
 




» C

Assnygg tröja!!!! Vart hitta du den?

Svar: haha ginatricot, brukar aldrig hitta kläder där :P
olssonelin.blogg.se

2012-10-13 // 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<