Klubbmästerskap

Japp idag var de Clearround och Klubbmästerskap på Alleby. Igår fram tills jag fick reda på vilken jag häst jag fick skulle jag hoppat clearrounden på 80 cm men när jag sedan fick reda på att jag fick Lucy ändrade jag och hoppade KM:et på 90 cm :) Eller skulle igentligen bara änra så jag hoppa clearrounden på 90 men blev övertalad att vara med i KM:et istället så jaja ;)
 
Är dock glad att jag blev övertalad för de var jättekul! Fick hjälp av Carro på framhoppningen, jätteglad för de verkligen!! Sen inne på banan gick de bra tycker jag, fram tills sista hindret då hon blev jättefjantig och så vägrade vi ut oss.. sista hindret lixom.. Aja var iaf nöjd med resten av rundan, första gången jag tävlade storhäst och första gången jag tävlade på "riktigt" med placeringar. Ändå fast de bara va hemma så va de ju ändå på "riktigt" ;)
De var även skönt att Carro kunde va med mig, känndes bara mycket bättre och aa ;) Är iaf nöjd med dagen och så får jag ju inte glömma att gratta Carro igen för 1:a i privatklassen för Häst och Josefina 1:a i lektionsklassen för Häst! :) Och även två tjejer som kom 1:a för privatponny och lektionsponny. Så nu har vi 4 nya klubbmästare!
 
Imorgon blir de konfa och sedan kalas hos mina kusiner för min morbror har fyllt år. Hade velat kolla på när Carro tävlar imorn men hinner inte tack vare konfan, tur att de finns mobiler så man kan fråga via dom istället ;)
Ha en bra lördagkväll, puss /E
 
Sommar <3
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<