Klappat O klart

Tja!
Ännu ett inlägg som kommer nu när jag kommit i säng efter min långa dag! Skola idag faktiskt hela dagen. Och idag hade jag inte alls långa raster så har inte haft någon möjlighet att blogga, hade la kunnat slänga in något litet inlägg med några rader text som jag gjort förut men känndes lite ovärt.


Iallafall så va de skola idag igen för ovanlighetens skull.. ända sedan 8.45 ;) Då började vi med en rolig musiklektion och sedan matte, skolans val, lunch, no, slöjd och sist svenska och slutade dagen 15.40.... Längsta dagen på veckan, rätt segt!!

Men som jag skrev där uppe så va de skola hela dagen alltså slutade de inte här utan jag gick hem och åt sen kom Julia och Matilda och vi åkte och hämtade Evelina och sedan till Alleby för den andra och sista kursen för grönt kort, så gjorde även provet idag :)
Mötte lite kompisar och vi började kolla på en film, fick även sällskap av Carro :) haha men hon gick efter en stund för hon tyckte filmen va så tråkig ;) hon har nog sett den ett par gånger skulle jag tro ;)
Efter filmen skulle vi ha 'häst vid hand' då kom C tillbaka men gick igen när jag sa vad vi skulle göra haha ;)
Efter de gick vi in igen och hade lite genomgång av de sista. När vi hade slått lite i TR och så började vi skriva provet, svarade på allt ;) Fick ett sms när jag kom hem att jag fått 30/30 :D mihihihi ;)


Så ja nu fattar ni varför jag skrev skola hela dagen, va typ som de. Så nu är jag rätt trött kan man säga! Ögonen går inte riktigt i kors en men de är nog inte långt kvar ;) sov gott, hörs Imon!
Kramis /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<