Ingen mobil, iPaden räddar

De kom ett inlägg nu iaf :) Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har faktiskt haft en bra dag, trodde inte jag skulle klara mig utan min mobil haha. Den har nämligen legat avstängd i pappas bil hela dagen haha och när han kommer hem så kom han på att han glömt ta med den ut ur bilen när han lämna in den på service förut :/ Den ligger inte synligt och de va därför han glömde den då han inte ville att den skulle synas när han inte va i bilen under dagen :) Aja life goes on.. ;) en till dag väntar imorn utan mobil, kunde låna mina kompisars dock till instagram och så ;)

Sitter nu med IPaden och bloggar, gött när allt blev större ;) fast man kan inte hålla den i en hand direkt utan den får ta plats på bordet eller i knät haha ;) Laddade även ner kik på denna så jag kan messa med alla! (Y) Är typ aldrig inne på Ipaden förutom typ när man lyssnar på musik eller som nu haha ;) Iphonen är lite smidigre och mindre ;) Sen jag slutade har jag skrivit en Labbrapport på lite mer en 5 sidor, om en laboration om strömledning... "Jättekul" Ska läsa lite hemkunskap sen och ikväll ska jag se om jag kan hitta någon bra film på dreamfilm :) den sidan har ni väll inte missat va? Jättebra!! :)

Känner nu att denna veckan är rätt chill, ett prov och den Labbrapporten som jag gjorde ska inte vara inne försen på fredag, men gött att vara klar! Så nu är det bara plugg till provet!
Men nu va visst maten klar, vi hörd imorn, Puss /E





» Carro

Måååååste prata med dig Skype?

2012-10-22 // 20:56:15
» Carro

Elin Skype !!!!!

2012-10-22 // 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<