Idag blev precis till imorgon, idag?

Japp klockan slog precis över till 00.07 alltså en ny dag.
Funderar på om jag ska fortsätta skriva detta inlägget eftersom de blir så rörigt med om man ska skriva igår eller idag eller imorgon eller idag osv, kanske ska sluta HÄR.....



Nej de gör jag inte, fortsätter inlägget 3 rader ner istället, bra där!
Idag (lördag) har jag iaf varit hos farmor och farfar som jag skrev förut.
Och imorgon (söndag) blir de konfirmations läsning i kyrkan.. Hade dock mycket hellre hängt med Carro på tävling men sånt e livet tyvärr ibland.. :(
Önskar henne iaf lycka till och håller tummarna för dig och Ninnis Imorn!! :)

Och för min del nu blir de att sova, kyrkan Imorn vid 10, love it.... Zzz....

Natti på er!
Kram /E





» Carro

Tack sötis :)

2012-10-07 // 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<