Höst!

Hej på er inne i husen!
Iallafall sitter jag inomhus i detta höst rusket som är nu. Regn och blåsigt, ucsh usch!
Fast lite mysig är hösten ändå måste jag säga! Gosiga kläder, naturen, rida ut och bara mysig helt enkelt :)
 
Skolan var iaf helt okej idag och jag överlevde sista lektionen ;) 
Den första lektionen känndes de som jag inte gjorde annat en att nysa haha nej men jag har verkligen blivit förskyld kan man säga, men som tur är är jag inte sjuk och kan hänga med i skolan och vara i stallet även fast jag tror att jag behöver vila lite annars kommer nog min förkylning bli värre men men, får la försök somna lite tidigare på kvällarna så jag orkar dra mig själv upp ur min goa säng på morgonen som jag helst skulle vilja ligga kvar och sova i istället.. Men upp måste man och till skolan måste man även fast man är dötrött!
 
Prov imorn i NO, får hoppas att de går bra eftersom mitt betyg sätts efter detta provet i Biologi för denna terminen :) Så min eftermiddag/kväll spenderas vid NO boken.
 
Kram /E
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<