Här ska de vara en rubrik

Hej hej!
Dagen har varit rätt bra faktiskt, bra dag i skolan med start av en rolig musiklektion och slut med en chill svenskalektion. Helt okej ;)
Efter sista lektionen skyndade jag mig snabbt hem och hämtade kameran och tog bussen ner till Nolvik till där min kompis har sin ponny och kollade in hennes nya stall :) as fint verkligen!! :)
 
Vi släppte iaf Mac i manegen och var rätt glada att vi inte att på när han väl började springa ;) Han följde mest efter oss i början vilket va kul så vi fortsatte med lite följsammhets "övningar" och sen fick vi igång honom lite, vilket ledde till att han inte ville sluta springa och bocka haha söten :)
Gick iaf hem till Elina och åt, och kom pappi och hämtade mig. 
 
Så sen dess har jag läst lite engelska och ska strax krypa ner i min säng, är verkligen trött.
Hörs imon 
Natti /E
 
4 bilder från idag på en liten smutsgris ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<