Go dag!!

Som rubriker lyder har jag haft en as go dag!
Började skolan 8.05 med engelska som var helt okej, gick igenom lite inför prov osv.
Efter de va de dags för 2 timmars hemkunskap där vi typ skulle göra olika sorters potatis i olika grupper (?) haha jag va iaf med Anton och vi gjorde as goda klyftpotatis! Lyckat iaf! ;)
Efter hemkunskapen va de lunch, sen mentors tid, och dagen avslutades med idrott.
En riktigt rolig idrottslektion med badminton. Jag & Manuela mot Annie & Emma va riktigt kul! ;)
Körde på hela lektionen och hade as kul!
Och nu efteråt känner man verkligen mjölksyra i hela höger handen och upp mot armbågen ;) skulle lyfta ett mjölkpaket nu när jag kom hem och hela handen typ skakade haha, men de är över nu ;)

Jag slutade iaf 13.55 idag riktigt skönt! Gillar torsdagar!!
När jag kom hem gjorde jag mig världens godaste smoothie som de fanns recept på i våran hemkunskapsbok, svin god!
Haha ställde mig även och gjorde chokladbollar, tjockis är jag!                                                                    Men blev så sugen på de.. Känns ju bra att baka chokladbollar på kanelbullensdag :P                                 Dom blev inte så fina men tur att dom smakar lika gott ändå :)


Vi hörs senare.
Kramis /E

Mmmm...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<