Däckade totalt

Tjena!
Höll på att göra ett inlägg igår kväll när jag hade lagt mig i sängen, var nästan klar med de men jag säckade haha... Så jag hann aldrig publicera de. All text va så fint kvar när jag låste upp mobilen när jag vakna men då gjorde den ju inte så mycket nytta!


Iaf så hade jag en chill dag igår. I skolan hade jag tre lektioner och sedan drog jag hem och åt och sedan iväg till myone och träffade Carro. Hon visade mig både den nya snygga höstkollektionen från kingsland och den fula..!
Åå de finns ett sååå fint pannband som jag verkligen gillar!
Kollade lite efter någon fin vanlig väst också, gillar dom som man kan vränga men självklart finns de vanliga fina också! Men kanske ska börjar leta igen till våren då kanske de kommer in lite nya :) jag fryser ju så mycket typ så nu är de jacka som gäller om de är kallt ;)

Efter de åkte jag hem och iväg till stallet för att rida ninja. De va redan mockat och allt när jag kom dit, gött! :)
Efter ridpasset och borstning och allt satt vi i Cafet och snackade lite, fick även ett nice IPhone skal av Carro från myone! :) jättefint! :)

Hade inte så mycket att göra typ, och aa när jag väl skulle göra inlägget somnade jag .. Så ni fick min dag om igår idag istället :)
Ha en bra dag, puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<