Tankarna går till dig

Mår lite bättre idag fysiskt iaf, men är fortfarande väldigt ledsen över de som hände igår.. Men som jag skrev igår måste jag tro att hon kommer få de bra, även fast de är svårt att tro att detta verkligen har hänt. Men man måste få sörja henne och måste få vara ledsen över de som hänt. Hon var så älskad av både mig och Carro och båda saknar henne så de gör ont.. :(
Ta hand om dig nu tjejen! <3 Många tankar har gått till dig idag med!

Sitter hemma hos mina kusiner nu och dom har gjort dagen lite enklare för mig! Har fått sms från vännerna och så som vill att jag skulle komma på spökkvällen på alleby för att vara med dom och tänka på annat ett tag, de hade jag gärna gjort, hade dock inte hjälpt så mycket kanske mot mina tankar på Carolien men hade varit kul att vara med dom ikväll!
Men är ju hos Julia och Matilda ikväll och imorgon och de är lika bra de!! <3 Vi skall strax bort till stallet igen, var där förut för jag skulle rida deras ponny och nu ska vi dit runt halv 10 och kvällsfodra!

Önskeinläggen som jag sa skulle komma igår får komma när jag känner att jag kan skriva dom igen då Carolien är inblandad i dom inläggen så ska jag försöka skriva de.. Kommer antagligen inte gå utan att ögonen tårfylls igen, men jag ska försöka. Om några dagar tro jag de kan komma!
Ha en fortsatt bra kväll alla, och alla ni som är på Alleby på spökkväll nu hoppas ni får en grymt bra och läskig kväll! Puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<