Tagga konfa läger nu då

Tja!
Sitter på bussen och är påväg till helsjön för konfaläger tills söndag. Fast aa dagen började inte med detta utan med skola..
Började med matte och sen mentorstid, och so! Efter lunch gick vi hem på håltimman och kom tillbaka 10 min innan lektionen! Kollade lite på när 9:orna dansade bugg i Cafet ;) sen hem vid 3 igen!

Så åt en macka och sen vid kvart i 4 vara på skolan igen för att åka iväg. Så nu sitter jag längst bak i bussen och lyssnar på musik och snackar med Sofia, Annie och Emma. Hela bussen är full av friends från trulse (min skola). Förutom Sofia haha 97 som åker med eftersom hon konfimerade sig förra året, gött att hon hänger med! Go kompis!! Framme om typ 20 min. Men aja kanske kommer upp inlägg senare! Puss

 

/E

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<